Reklama

Marcin Krupa: Jak Katowice stają się marką

Na mecze chętnie przyjeżdżają fani z Polski i różnych zakątków świata. Dzięki takim wydarzeniom zyskujemy wszyscy: miasto, mieszkańcy, przedsiębiorcy – mówi Marcin Krupa, prezydent Katowic.

Publikacja: 15.01.2023 23:06

Marcin Krupa: Jak Katowice stają się marką

Foto: facebook – krupamarcinpl

Był pan w środę na meczu otwarcia mistrzostw świata piłkarzy ręcznych w katowickim Spodku, gdzie Polska zmierzyła się z Francją?

Mecz otwarcia był wspaniałym widowiskiem sportowym. Dobra gra naszej reprezentacji z mistrzem olimpijskim podczas otwarcia pozwala wierzyć, że czeka na nas sporo sportowych emocji. I za każdym razem zaskakują mnie kibice: drużyny grające w Spodku mogą liczyć na wyjątkowy doping! Zresztą stąd sformułowanie, że Spodek odlatuje.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Okiem samorządowca
Paweł Gulewski, prezydent Torunia: Luka oświatowa cały czas rośnie
Okiem samorządowca
Wójt Gródka: Firmy przy granicy wracają powoli do życia
Okiem samorządowca
Prezydent Gdańska: W programie ochrony ludności kluczowa jest edukacja mieszkańców
Okiem samorządowca
Marek Woźniak: Chcemy tworzyć sieć miejsc ochrony ludności
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Okiem samorządowca
Jacek Sutryk: W obronności warto szukać inwestycji typu „dual use”
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama