Zakupy nie tylko w Żabce i Biedronce. Sieci lokalne mają się dobrze

Choć w Polsce nie brakuje sieci obecnych w każdej miejscowości, to jednocześnie wciąż dobrze trzymają się te o zasięgu wyłącznie lokalnym. Mogą liczyć na swoich lokalnych klientów.

Publikacja: 19.07.2024 06:00

Krajowe sieci handlowe mogą konkurować z lokalnymi ceną, ale już nie lojalnością klientów

Krajowe sieci handlowe mogą konkurować z lokalnymi ceną, ale już nie lojalnością klientów

Foto: Eryk Stawiński/REPORTER

Sieci o zasięgu regionalnym jest w Polsce co najmniej kilkadziesiąt, choć wciąż się to zmienia z uwagi na możliwość przyłączenia sklepów do działających sieci franczyzowych, które mają zazwyczaj silniejsze zaplecze logistyczne. Niemniej, choćby podczas wakacyjnych wojaży po kraju, można natknąć się na sklepy pod zupełnie innymi markami niż te, jakie znamy ze swojego miejsca zamieszkania. I jest ich, wbrew pozorom, wciąż bardzo dużo, choć mocno rosną wielkie sieci.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Biznes
Hotelarze w Łódzkiem najbardziej zadłużeni, na Mazowszu najwięcej dłużników
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Wsparcie dla innowacyjnych firm. Samorządy z pomocą dla startupów
Biznes
Ponad 660 firm inwestuje na Dolnym Śląsku w R&D. Trzecie miejsce w kraju
Materiał Promocyjny
Jak zaistnieć w sieci z małym biznesem? Sprawdź najlepsze pomysły
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont