Aktualizacja: 07.05.2025 05:13 Publikacja: 19.07.2024 06:00
Krajowe sieci handlowe mogą konkurować z lokalnymi ceną, ale już nie lojalnością klientów
Foto: Eryk Stawiński/REPORTER
Sieci o zasięgu regionalnym jest w Polsce co najmniej kilkadziesiąt, choć wciąż się to zmienia z uwagi na możliwość przyłączenia sklepów do działających sieci franczyzowych, które mają zazwyczaj silniejsze zaplecze logistyczne. Niemniej, choćby podczas wakacyjnych wojaży po kraju, można natknąć się na sklepy pod zupełnie innymi markami niż te, jakie znamy ze swojego miejsca zamieszkania. I jest ich, wbrew pozorom, wciąż bardzo dużo, choć mocno rosną wielkie sieci.
Województwo łódzkie, a następnie mazowieckie i pomorskie są regionami, w których branża turystyczna ma dotkliwe...
Trwa nabór do trzeciej edycji konkursu LublinUp!, którego celem jest wyłonienie i wsparcie najbardziej obiecując...
Wrocław skutecznie integruje sektor R&D z lokalną społecznością akademicką. Jest to jeden z głównych czynników s...
Masz mały biznes, ale nie wiesz, jak zdobywać klientów? A może dopiero zaczynasz i chcesz dowiedzieć się, co zro...
Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Do sieci dołączył właśnie 9000. prze...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas