Reklama
Rozwiń
Reklama

Zakupy nie tylko w Żabce i Biedronce. Sieci lokalne mają się dobrze

Choć w Polsce nie brakuje sieci obecnych w każdej miejscowości, to jednocześnie wciąż dobrze trzymają się te o zasięgu wyłącznie lokalnym. Mogą liczyć na swoich lokalnych klientów.

Publikacja: 19.07.2024 06:00

Krajowe sieci handlowe mogą konkurować z lokalnymi ceną, ale już nie lojalnością klientów

Krajowe sieci handlowe mogą konkurować z lokalnymi ceną, ale już nie lojalnością klientów

Foto: Eryk Stawiński/REPORTER

Sieci o zasięgu regionalnym jest w Polsce co najmniej kilkadziesiąt, choć wciąż się to zmienia z uwagi na możliwość przyłączenia sklepów do działających sieci franczyzowych, które mają zazwyczaj silniejsze zaplecze logistyczne. Niemniej, choćby podczas wakacyjnych wojaży po kraju, można natknąć się na sklepy pod zupełnie innymi markami niż te, jakie znamy ze swojego miejsca zamieszkania. I jest ich, wbrew pozorom, wciąż bardzo dużo, choć mocno rosną wielkie sieci.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Średnie miasta będą przyciągać więcej inwestycji w logistykę
Biznes
Hotelarze w Łódzkiem najbardziej zadłużeni, na Mazowszu najwięcej dłużników
Biznes
Wsparcie dla innowacyjnych firm. Samorządy z pomocą dla startupów
Biznes
Ponad 660 firm inwestuje na Dolnym Śląsku w R&D. Trzecie miejsce w kraju
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Na regionalnych lotniskach zapowiada się rekordowy sezon
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama