Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 26.03.2025 12:54 Publikacja: 19.07.2024 06:00
Krajowe sieci handlowe mogą konkurować z lokalnymi ceną, ale już nie lojalnością klientów
Foto: Eryk Stawiński/REPORTER
Sieci o zasięgu regionalnym jest w Polsce co najmniej kilkadziesiąt, choć wciąż się to zmienia z uwagi na możliwość przyłączenia sklepów do działających sieci franczyzowych, które mają zazwyczaj silniejsze zaplecze logistyczne. Niemniej, choćby podczas wakacyjnych wojaży po kraju, można natknąć się na sklepy pod zupełnie innymi markami niż te, jakie znamy ze swojego miejsca zamieszkania. I jest ich, wbrew pozorom, wciąż bardzo dużo, choć mocno rosną wielkie sieci.
Wrocław skutecznie integruje sektor R&D z lokalną społecznością akademicką. Jest to jeden z głównych czynników s...
Masz mały biznes, ale nie wiesz, jak zdobywać klientów? A może dopiero zaczynasz i chcesz dowiedzieć się, co zro...
Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Do sieci dołączył właśnie 9000. prze...
To może być bardzo dobry rok dla regionalnych lotnisk w Polsce. Już pierwsze miesiące przyniosły znaczący wzrost...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
– Wraz z rozpoczęciem inwestycji infrastrukturalnych z KPO na rynku mogą pojawić się nierzetelne firmy mające pr...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas