Medialne zasięgi marszałków województw

Włodarze województw starają się docierać do mieszkańców także za pośrednictwem mediów. Kto robił to najskuteczniej?

Publikacja: 25.04.2023 14:06

Elżbieta Anna Polak, marszałek woj. lubuskiego, wygenerowała najwyższy ekwiwalent reklamowy

Elżbieta Anna Polak, marszałek woj. lubuskiego, wygenerowała najwyższy ekwiwalent reklamowy

Foto: Mateusz Suska

PSMM Monitoring & More zbadał zeszłoroczną aktywność marszałków województw w mediach, zarówno tradycyjnych, jak i społecznościowych. W tym drugim przypadku badał ich profile własne na Facebooku i Twitterze. Jak się okazuje, pozycja marszałków w mediach tradycyjnych nie pokrywa się z miarą zaangażowania osiąganą przez nich w źródłach społecznościowych. Liczba publikacji w mediach tradycyjnych (prasa i internet) jest ściśle związana z tym, co polskie media uznały za ważny temat.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ludzie
Kandydat na prezydenta Krakowa, Andrzej Kulig: Kraków musi mieć metro
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Ludzie
Wolontariusze zorganizują Wigilie dla samotnych starszych osób
Ludzie
Jest wniosek o Honorowe Obywatelstwo Województwa Małopolskiego dla Jerzego Buzka
Ludzie
Prof. Lidia Buda-Ożóg z Politechniki Rzeszowskiej laureatką nagrody im. prof. Stefana Bryły
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Ludzie
Komisarze w urzędach, ale jeszcze nie wszystkich. Nowy rząd ich wymieni?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście