Reklama
Rozwiń
Reklama

Medialne zasięgi marszałków województw

Włodarze województw starają się docierać do mieszkańców także za pośrednictwem mediów. Kto robił to najskuteczniej?

Publikacja: 25.04.2023 14:06

Elżbieta Anna Polak, marszałek woj. lubuskiego, wygenerowała najwyższy ekwiwalent reklamowy

Elżbieta Anna Polak, marszałek woj. lubuskiego, wygenerowała najwyższy ekwiwalent reklamowy

Foto: Mateusz Suska

PSMM Monitoring & More zbadał zeszłoroczną aktywność marszałków województw w mediach, zarówno tradycyjnych, jak i społecznościowych. W tym drugim przypadku badał ich profile własne na Facebooku i Twitterze. Jak się okazuje, pozycja marszałków w mediach tradycyjnych nie pokrywa się z miarą zaangażowania osiąganą przez nich w źródłach społecznościowych. Liczba publikacji w mediach tradycyjnych (prasa i internet) jest ściśle związana z tym, co polskie media uznały za ważny temat.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ludzie
Gdzie rodzi się najmniej dzieci, a społeczność najszybciej starzeje?
Ludzie
Kandydat na prezydenta Krakowa, Andrzej Kulig: Kraków musi mieć metro
Ludzie
Wolontariusze zorganizują Wigilie dla samotnych starszych osób
Ludzie
Jest wniosek o Honorowe Obywatelstwo Województwa Małopolskiego dla Jerzego Buzka
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Ludzie
Prof. Lidia Buda-Ożóg z Politechniki Rzeszowskiej laureatką nagrody im. prof. Stefana Bryły
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama