Niech reklamy miast nie szpecą

Pomorskie samorządy mają dość bałaganu w przestrzeni publicznej i pracują nad lokalnymi przepisami, które to w końcu uporządkują.

Publikacja: 13.06.2016 22:00

Główne założenie nowych przepisów jest jasne: reklam ma być mniej, a ich rozmieszczenie bardziej upo

Główne założenie nowych przepisów jest jasne: reklam ma być mniej, a ich rozmieszczenie bardziej uporządkowane

Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman Piotr Wittman

W Gdańsku, Sopocie czy Gdyni trwają debaty z mieszkańcami na temat reklam w miastach. Te ustalenia urzędnicy chcą przenieść do uchwał krajobrazowych, które będą regulowały zasady wieszania czy stawiania szyldów i billboardów.

Miejskie strefy

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem