Reklama

Zdecydowanie stawiamy na patriotyzm

Konsumenci bardziej sympatyzują z polskimi markami niż kilka lat temu – mówi prezes Vistula Group Grzegorz Pilch.

Publikacja: 10.04.2016 15:53

Zdecydowanie stawiamy na patriotyzm

Foto: materiały prasowe

Rzeczpospolita: Vistula jest na stałe zrośnięta z Krakowem, ale akurat tego wątku nie podkreślacie jakoś szczególnie, choćby w reklamach?

Grzegorz Pilch: Podkreślamy polskość, jesteśmy jedną z największych firm detalicznych w naszym kraju z przewagą polskiego kapitału. Działamy w dwóch głównych obszarach – mody (Vistula, Wólczanka, Deni Cler) oraz jubilerskim (W.Kruk). Grupa powstała z połączenia lub przejęcia kilku firm z siedzibami w różnych regionach Polski, ale wszystkie poza Deni Cler mają polskie korzenie.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Reklama
Reklama