Reklama

Prestiż kosztuje, ale i daje korzyści

Gdy w połowie lat 50. XX wieku podpisano w Warszawie „Układ o Przyjaźni, Współpracy i Pomocy Wzajemnej” nikt nie przywiązywał wagi do marketingowego znaczenia umowy, która jako Układ Warszawski albo Warsaw Pact weszła do podręczników historii i encyklopedii promując przy okazji miejsce wydarzenia.

Publikacja: 28.06.2016 23:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa / Kompala Waldemar

Lipcowy szczyt NATO raczej nie przyniesie ustaleń, które znów zapewnią Warszawie wieloletnią historyczną ekspozycję, ale i tak ma sporo wizerunkowych atutów.

Głównie dlatego władze miast i państw przebijają się w zabiegach, by to właśnie u nich odbyła się duża, głośna w świecie impreza, choć zawsze oznacza to także duże koszty i spore niedogodności dla mieszkańców. Dobrze zdają sobie bowiem sprawę z zysków z takich wydarzeń, nawet jeśli trudno je tak dokładnie przeliczyć, jak koszty związane z ich organizacją.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama