Reklama

Skarby znalezione w NIC

Wspólnie z władzami gminy Bieliny doszliśmy do wniosku, że zrobimy projekt, który odnajdzie oryginalnych ludzi i miejsca – mówi koordynator projektu „Natura – Idea – Człowiek” (NIC).

Publikacja: 28.01.2018 21:00

Skarby znalezione w NIC

Foto: materiały prasowe

Rz: Projekt NIC to wspólne przedsięwzięcie świętokrzyskich i nadnidziańskich parków krajobrazowych oraz gminy Bieliny. Poprzez reportaże i sesje fotograficzne dotarli państwo do miejsc i osób mało znanych, a niezwykle oryginalnych, ciekawych. Tak powstała lista 20 osobliwości, które mogą być inspiracją do nietypowych podróży po województwie świętokrzyskim. Skąd pomysł na taki projekt?

Jakub Kubiec: Kieruję społecznie fundacją CampoSfera, która propaguje działania ekologiczne, skupia też osoby, które dużo podróżują. Z naszych rozmów wynikało, że ludzie coraz częściej szukają nowych, świeżych sposobów spędzania wolnego czasu. Chcą, by to było coś naturalnego, niezatłoczonego, niezgranego. Coś oryginalnego. Wspólnie z władzami gminy Bieliny doszliśmy więc do wniosku, że zrobimy projekt, który odnajdzie takich oryginalnych ludzi i miejsca. Projekt nazwaliśmy Natura-Idea-Człowiek, czyli NIC, bo łączymy w nim te trzy elementy. Nad listą 20 osobliwości pracowaliśmy blisko rok. W grudniu 2017 podsumowaliśmy wyniki.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama