Reklama
Rozwiń
Reklama

W stronę nowoczesności

Długa i bogata historia marki już nie wystarczy, aby zbudować więź z konsumentami.

Publikacja: 12.04.2016 19:50

Browar w Żywcu – 160 lat historii, w której tradycja splata się z nowoczesnością

Browar w Żywcu – 160 lat historii, w której tradycja splata się z nowoczesnością

Foto: materiały prasowe

W 1856 roku otwarty został pierwszy odcinek kolei galicyjskiej z Krakowa do Dębicy, do Australii przybyli pierwsi polscy osadnicy, a w Żywcu arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg uruchomił browar. Jego kontynuatorem jest Grupa Żywiec, czołowy producent piwa w Polsce, dla której piwo Żywiec jest do dziś flagową marką.

Wizerunek dla młodych

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Reklama
Reklama