Pewex wiecznie żywy

W latach dwutysięcznych markę Pewex ludzie odbierali jeszcze pejoratywnie. Potem dążenie do wspomnień z młodości wygrało jednak z negacją – mówi Sebastian Leśniak, który reaktywował brand. Dzisiaj ma pół miliona fanów na FB i duży sklep internetowy.

Publikacja: 16.11.2015 21:00

Mariusz Składanowski i Sebastian Leśniak postanowili wspólnie rozwijać znaną z PRL markę

Mariusz Składanowski i Sebastian Leśniak postanowili wspólnie rozwijać znaną z PRL markę

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Mystkowski Krzysztof Mystkowski

Obecny prezes Pewexu nie przypomina dyrektorów dawnego Przedsiębiorstwa Exportu Wewnętrznego z lat 80., ubranych w dwurzędowe garnitury i kolorowe krawaty. W niewielkim budynku na obrzeżach Pruszcza Gdańskiego przyjmuje mnie trzydziestoparolatek w koszuli w kratę, luźnych spodniach i z długą brodą. Zresztą cała firma jest niestandardowa. To Monster Media Group, znana z satyrycznych serwisów internetowych, jak Demotywatory.pl, Joemonster.org czy Mistrzowie.org. Od dwóch lat jej głównym projektem jest właśnie reaktywowany Pewex.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Obiekt z apartamentami inwestycyjnymi dla tych, którzy szukają solidnych fundamentów
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej