Zmiana strategii komunikacyjnej Warszawy zaczyna się na półmetku kadencji prezydenta Rafała Trzaskowskiego.
Stolica wygody, zieleni i czasu wolnego, a to wszystko pod jednym głównym hasłem „Warszawa – najszczęśliwsze miasto do życia”. W drugiej części kadencji prezydent Rafał Trzaskowski chce mówić o mieście w nowy sposób. Symbolem tego ma być 100 projektów w trzech wspomnianych wcześniej sferach.
Wygoda i zieleń
– Dostrzegliśmy, że o Warszawie i tym, co dzieje się w mieście, trzeba informować bardziej bezpośrednio i w nowy sposób. Zarówno media, jak i opinię publiczną – słyszymy z okolic warszawskiego ratusza. To pomysł, który pojawia się na półmetku kadencji Trzaskowskiego i ma definiować drugą jego część.
CZYTAJ TAKŻE: Warszawa i Wrocław faworytami inwestorów
Symbolem kampanii – która ma być systematycznie rozbudowywana i poszerzana o kolejne elementy – ma być nowa opowieść graficzna o mieście, która w zamyśle twórców ma też mocniej przywiązywać odbiorcę do samego ratusza i jego działalności. Od kilku dni na ulicach miasta pojawiły się utrzymane w charakterystycznym stylu plakaty z hasłami „Stolica wygody, stolica zieleni, stolica wolnego czasu”.
Zasadniczą treścią kampanii jest 100 projektów, których wykonanie lub rozpoczęcie ma w przyszłości być też elementem podsumowania I kadencji prezydenta Trzaskowskiego. Dla prezydenta głównym projektem, wokół którego organizuje te 100, jest Nowe Centrum Warszawy, czyli przebudowa kilku kluczowych ulic w mieście. Niektóre, a przede wszystkim projekt przebudowy Al. Jerozolimskich, budzą zresztą duże kontrowersje. Ale Trzaskowski podkreśla, że z tych planów nie zamierza się wycofywać.