Aktualizacja: 12.05.2025 00:48 Publikacja: 10.09.2018 08:25
Joerg Heinermann, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu marki Mercedes-Benz EQ.
Foto: materiały prasowe
Rz: Na prezentację pierwszego w pełni elektrycznego Mercedesa EQC Daimler wybrał Sztokholm. Dlaczego właśnie to miasto?
Joerg Heinermann: Sztokholm jako pierwszy wprowadził politykę zielonej gospodarki i zachęt w korzystaniu z alternatywnych źródeł energii. Zaważyła też filozofia projektowania z materiałów naturalnych i łączenia ich z pochodzącymi z recyklingu. I to w każdej dziedzinie życia i gospodarki. To także nasza filozofia. Do wybrania Sztokholmu zachęciło nas również podejście Szwedów do cyfryzacji, bo i w motoryzacji w tej chwili mamy taki właśnie trend. Chmura czy internet w przyszłości będą miały coraz większy wpływ na nasze życie. W tej chwili premiera samochodu to nie tylko pokazanie nowego modelu auta, ale też całego ekosystemu. Taki ekosystem mamy dzisiaj właśnie w Sztokholmie.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas