Aktualizacja: 09.05.2025 15:08 Publikacja: 09.01.2018 21:30
Umowa o wymianie taboru ma obowiązywać przez rok
Foto: shutterstock
Przedstawiciele obu przewoźników tłumaczą, że motywem takiej decyzji jest lepsze wykorzystanie taboru w kontekście uwarunkowań sieci kolejowej w obu regionach. Pomysł wymiany narodził się kilka tygodni temu.
– Należy go określić jako wspólny. Zrodził się w ramach współpracy naszych firm w ramach Stowarzyszenia Samorządowych Pracodawców Kolejowych – opowiada Michał Wawrzaszek, rzecznik Kolei Śląskich. A Bogusław Godlewski, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich dodaje, że potrzebują one większego pojazdu spalinowego niż dotychczas posiadane, który obsłuży najbardziej obciążoną linię spalinową z Wrocławia do Trzebnicy.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas