Reklama
Rozwiń
Reklama

Miasta wolne od bannerów brzydkich reklam

Coraz więcej miast na Lubelszczyźnie rusza na wojnę ze szpecącymi je reklamami.

Publikacja: 14.12.2017 22:00

Od czasu zdjęcia reklam centrum Nałęczowa wypiękniało

Od czasu zdjęcia reklam centrum Nałęczowa wypiękniało

Foto: Dziennik Wschodni, Kuba Krzysiak

Prekursorem walki z bannerami i szyldami powieszonymi gdzie popadnie, które z estetyką mają niewiele wspólnego, był w województwie lubelskim Nałęczów. – Zaczęliśmy już w 2008 r., kiedy objąłem stanowisko burmistrza – zdradza Andrzej Ćwiek, burmistrz miasta.

Działania w znanym w regionie uzdrowisku rozpoczęły się od decyzji lokalnych władz o uprzątnięciu ze wszystkich terenów należących do miasta znajdujących się tam reklam. W zamian za to w miejscu, gdzie było ich zatrzęsienie, powstał zadbany miejski skwer. – Mieszkańcy zobaczyli, że uporządkowana w ten sposób przestrzeń może służyć im wszystkim. To był dla nas ważny argument w działaniach zmierzających do porządkowania przestrzeni miejskiej – mówi Ćwiek.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Reklama
Reklama