Z sukcesów trzeba umieć się cieszyć

W rajdach nigdy nie możesz być pewny wyniku. Ułamek sekundy może spowodować, że znajdziesz się poza drogą – mówi Kajetan Kajetanowicz, rajdowiec z Ustronia.

Publikacja: 13.12.2017 00:30

Kajetan „Kajto” Kajetanowicz – trzykrotny rajdowy  mistrz Europy, nominowany  w konkursie  na najlep

Kajetan „Kajto” Kajetanowicz – trzykrotny rajdowy mistrz Europy, nominowany w konkursie na najlepszego sportowca Polski 2017 Roku w 83. plebiscycie „Przeglądu Sportowego”

Foto: materiały prasowe

Rz: Właśnie wygrałeś po raz piąty Warszawską Barbórkę, mówi się, że jesteś królem Warszawy. W twoim kalendarzu to ważna impreza?

Kajetan Kajetanowicz: To coś zupełnie innego niż starty w mistrzostwach Europy, oczywiście do każdego startu podchodzę bardzo poważnie, do Barbórki też. Natomiast rundy mistrzostw Europy czy świata to są rajdy znacznie dłuższe, rozłożone w czasie, nie ma przewagi kibiców polskich. Barbórka jest rajdem bardzo krótkim, ale jest esencją emocji, symbiozy załogi z kibicami. Tam czuję znacznie bardziej obecność kibiców niż na każdym innym rajdzie. To bardzo ważna dla mnie impreza. Przede wszystkim dlatego, że bardzo rzadko startuję w Polsce i chcę przed swoimi fanami wystąpić jak najlepiej. Pokazać im tak, jak w tym roku, jeden z najlepszych samochodów rajdowych na świecie, ale też właśnie tu chcę wygrać. Mam świadomość, jaka odpowiedzialność na mnie ciąży. Każdy chce ze mną wygrać. Jest presja, muszę zrobić wszystko, żeby wygrać, i to jest też dla mnie motywacją.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku