Teren Targów ma być otwarty dla mieszkańców, powstanie wielopoziomowy parking, a zarząd Targów ma w planach również przejęcie hali sportowo-widowskowej Arena oraz budowę hotelu. MTP odchodzi od bycia jedynie organizatorem stoisk targowych i zamierza się rozwijać w kierunku międzynarodowego miejsca spotkań i wymiany doświadczeń.
MTP w Wielkopolsce nie trzeba nikomu przedstawiać, a same Targi są ikoną Poznania. Zarząd firmy szykuje wielkie zmiany, by jeszcze lepiej odpowiadać na zapotrzebowania turystyki biznesowej nieodłącznie związanej z Targami.
– Targi Poznańskie przyjęły nową strategię rozwoju firmy. Chcemy doradzać naszym klientom, jak skutecznie sprzedawać ich produkt na rynku. Będziemy budować stoiska, kreować przestrzenie oraz ułatwiać dostęp do eksperckiej wiedzy o gospodarce, tendencjach na rynku oraz raportów branżowych – mówi Tomasz Kobierski, wiceprezes MTP.
Rozbudowany ma zostać przede wszystkim program wystawienniczy MTP. Targi planują inwestować w najlepsze wydarzenia, które pozwolą wyróżnić się nie tylko na krajowym, ale również międzynarodowym rynku. Firma już pracuje nad adaptacją wystaw, które odbędą się w Polsce po raz pierwszy. Do takich wydarzeń należą choćby Survival Expo, nowe Targi Win czy Foodtruck. – Do Poznania wróci w przyszłym roku Aero Festiwal. Będą to największe cywilne pokazy lotnicze w Polsce. Będzie też spora część wojskowa z uwagi na odbywające się w tym czasie ćwiczenia Tiger Meet, spotkania wszystkich eskadr latających w NATO w oznaczeniu tygrysa – cieszy się Tomasz Kobierski.