Aktualizacja: 09.05.2025 18:25 Publikacja: 29.10.2017 22:30
Marek Kozubal
Foto: Fotorzepa / Kompala Waldemar
Przedstawiciele urzędu miasta uzasadniają fakt rozpoczęcia konsultacji w taki sposób: „bez wypowiedzi przedsiębiorców, właścicieli nieruchomości, miłośników krajobrazu, agencji reklamowych nie jesteśmy w stanie zrobić dobrych przepisów, gdzie zaraz po uchwaleniu i po naliczeniu opłaty reklamowej, która jest nieuchronna, nie będzie konfliktu społecznego”.
Wydaje się, że władze Kielc wybrały właściwą drogę. Konsultacje mogą dać samorządom nie tylko wiedzę na temat nastrojów społecznych, stosunku do forsowanego projektu, ale także kanalizować potencjalne złe emocje. Działanie Kielc to przejaw poważnego traktowania obywateli.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas