Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 20:21 Publikacja: 24.09.2017 23:00
VIVE podkreśla, że klienci mogą wybierać swoje zakupy spośród liczącego 100 tys. propozycji asortymentu odzieży.
Foto: Rzeczpospolita, Paweł Wójcik
Nie tylko w Kielcach marki VIVE nie trzeba nikomu przedstawiać. Na lokalnym rynku firma znana jest jako duży pracodawca, w kraju głównie ze sponsoringu piłki ręcznej. Grupa to osiem spółek, z których najważniejszą jest VIVE Textile Recycling, działająca od 1992 r.
– W naszej strategii skupiamy się na stworzeniu technologii umożliwiających stuprocentowy recykling tekstyliów. Inwestycje w działania w obszarze badawczo-rozwojowym R&D są jednym z głównych kierunków rozwoju naszej firmy – mówi Bertus Servaas, prezes VIVE Textile Recycling.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas