Aktualizacja: 10.05.2025 11:26 Publikacja: 07.08.2017 07:31
Na inwestycje w transport miejski władze województwa przeznaczyły do tej pory ponad 270 mln zł z funduszy UE
Foto: shutterstock
Gdyby nie unijne dotacje, wymiana taboru stanowiłaby dla nich poważny problem. Do tej pory, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) 2014+, podpisano już umowy na dofinansowanie niemal setki niskoemisyjnych autobusów.
W większości przypadków zakupy nowych autobusów to konieczność. We flotach miejskich przedsiębiorstw komunikacyjnych z łatwością znaleźć można pojazdy, które pełnoletność osiągnęły już kilka lat temu. Tak jest np. w Krotoszynie, który kupuje z pomocą unijnej dotacji siedem autobusów, by wysłać na emeryturę 24-letniego neoplana i 22-letnie autosany.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas