Ważne zadowolenie mieszkańców, a nie zyski

Tylko nieliczne aquaparki na Dolnym Śląsku zarabiają na siebie, a do pozostałych trzeba dopłacać.

Publikacja: 28.04.2017 00:00

Aquapark Wrocław odwiedziło w zeszłym roku 1,6 mln osób. Przełożyło się to na wynik finansowy. Inne

Aquapark Wrocław odwiedziło w zeszłym roku 1,6 mln osób. Przełożyło się to na wynik finansowy. Inne takie obiekty w regionie nie radzą sobie już tak dobrze.

Foto: materiały prasowe

W dobrej sytuacji finansowej jest park wodny we Wrocławiu. – Satysfakcjonujące wyniki finansowe są pochodną starannej analizy rynku – mówi Krzysztof Hołub, prezes zarządu Wrocławskiego Parku Wodnego SA. Podkreśla, że jego aquapark stawia na niską barierę wejścia, stąd szeroka oferta niedrogich wejściówek i atrakcyjnych karnetów dla stałych klientów. Poza tym stara się także tworzyć oferty dla różnych grup docelowych. – Mamy specjalne propozycje dla rodzin, studentów i seniorów. Nieustannie rozwijamy naszą ofertę i przywiązujemy dużą wagę do jakości obsługi klienta – chwali się prezes Hołub.

Pozostało 89% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej