Reklama

Ważne zadowolenie mieszkańców, a nie zyski

Tylko nieliczne aquaparki na Dolnym Śląsku zarabiają na siebie, a do pozostałych trzeba dopłacać.

Publikacja: 28.04.2017 00:00

Aquapark Wrocław odwiedziło w zeszłym roku 1,6 mln osób. Przełożyło się to na wynik finansowy. Inne

Aquapark Wrocław odwiedziło w zeszłym roku 1,6 mln osób. Przełożyło się to na wynik finansowy. Inne takie obiekty w regionie nie radzą sobie już tak dobrze.

Foto: materiały prasowe

W dobrej sytuacji finansowej jest park wodny we Wrocławiu. – Satysfakcjonujące wyniki finansowe są pochodną starannej analizy rynku – mówi Krzysztof Hołub, prezes zarządu Wrocławskiego Parku Wodnego SA. Podkreśla, że jego aquapark stawia na niską barierę wejścia, stąd szeroka oferta niedrogich wejściówek i atrakcyjnych karnetów dla stałych klientów. Poza tym stara się także tworzyć oferty dla różnych grup docelowych. – Mamy specjalne propozycje dla rodzin, studentów i seniorów. Nieustannie rozwijamy naszą ofertę i przywiązujemy dużą wagę do jakości obsługi klienta – chwali się prezes Hołub.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama