Reklama
Rozwiń
Reklama

Dużo więcej niż tylko Festiwal Piosenki

Przed mieszkańcami Opola ważne daty. W lutym będą mogli zdecydować, jaki ostatecznie kształt przybierze promocja ich miasta, czyli stworzenie marki Opole.

Publikacja: 30.01.2017 23:00

O kształcie marki Opole zdecydują także mieszkańcy miasta.

O kształcie marki Opole zdecydują także mieszkańcy miasta.

Foto: materiały prasowe

Władze Opola, tak jak to było w innych polskich metropoliach, postanowiły stworzyć strategię promocji, także turystycznej. Ostateczny kształt ma ona przyjąć po zasięgnięciu opinii mieszkańców. To najlepiej poinformowani konsultanci, którzy znają zalety i wady miejsca, w którym mieszkają. – Chcemy wdrażać tę strategię przy czynnym udziale mieszkańców Opola – zapowiada prezydent miasta Arkadiusz Wiśniewski.

W I połowie lutego mieszkańcy Opola mogą wziąć udział w konsultacjach społecznych i zdecydować, jaka ma być strategia promocji miasta w latach 2017–2022. Na 2 lutego przewidziana jest publiczna debata, a przygotowane przez profesjonalną firmę dokumenty do dyskusji są na stronie internetowej i w Wydziale Promocji Miasta.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Reklama
Reklama