Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 01:33 Publikacja: 30.01.2017 23:00
O kształcie marki Opole zdecydują także mieszkańcy miasta.
Foto: materiały prasowe
Władze Opola, tak jak to było w innych polskich metropoliach, postanowiły stworzyć strategię promocji, także turystycznej. Ostateczny kształt ma ona przyjąć po zasięgnięciu opinii mieszkańców. To najlepiej poinformowani konsultanci, którzy znają zalety i wady miejsca, w którym mieszkają. – Chcemy wdrażać tę strategię przy czynnym udziale mieszkańców Opola – zapowiada prezydent miasta Arkadiusz Wiśniewski.
W I połowie lutego mieszkańcy Opola mogą wziąć udział w konsultacjach społecznych i zdecydować, jaka ma być strategia promocji miasta w latach 2017–2022. Na 2 lutego przewidziana jest publiczna debata, a przygotowane przez profesjonalną firmę dokumenty do dyskusji są na stronie internetowej i w Wydziale Promocji Miasta.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas