Aktualizacja: 09.05.2025 19:19 Publikacja: 01.01.2017 21:00
Tramwaj Stadlera na ulicach Bazylei.
Foto: 123RF
Oba podmioty będą miały w nowej spółce po 40 proc. udziałów, reszta przypadnie nieujawnionej międzynarodowej grupie finansowej. Trzeci udziałowiec ma zapewnić równowagę pomiędzy oboma produkcyjnymi podmiotami. Udziałowcy nie ujawnili także kapitału nowej spółki.
Przejmie ona prawa do tramwajowych konstrukcji Solarisa, konstruktorów taboru szynowego oraz zakład spawalniczy w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Brodowskiej. Pracuje w nim stu pięćdziesięciu spawaczy, którzy produkują pudła tramwajów. Gotowe, polakierowane pudła trafiają do montażu w wynajętej zajezdni w Poznaniu-Junikowie.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas