CiTTy dla mieszkańców

Dzięki nowej aplikacji mobilnej białostoczanie szybciej skontaktują się z urzędem, a ich sprawa od razu trafi do właściwego pracownika.

Publikacja: 21.11.2016 23:00

Dzięki aplikacji CiTTy mieszkańcom będzie łatwiej komunikować się z ratuszem.

Dzięki aplikacji CiTTy mieszkańcom będzie łatwiej komunikować się z ratuszem.

Foto: materiały prasowe

To kolejny kanał komunikacji mieszkańców z ratuszem. Poza tym do ich dyspozycji od trzech lat jest infolinia czy profile urzędu na portalach internetowych. Nowa aplikacja pod nazwą CiTTy została uruchomiona miesiąc temu. – Dzięki niej białostoczanie mogą w łatwy, przystępny i wolny od formalności sposób przekazywać nam swoje uwagi dotyczące miasta i dzięki której szybko dostaną odpowiedź lub informację o tym, że zajęliśmy się ich zgłoszeniem. Zależało nam na takiej dwustronnej, płynnej wymianie informacji – mówi Urszula Mirończuk, rzecznik białostockiego ratusza.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10