Aktualizacja: 09.05.2025 12:39 Publikacja: 21.11.2016 23:00
Dzięki aplikacji CiTTy mieszkańcom będzie łatwiej komunikować się z ratuszem.
Foto: materiały prasowe
To kolejny kanał komunikacji mieszkańców z ratuszem. Poza tym do ich dyspozycji od trzech lat jest infolinia czy profile urzędu na portalach internetowych. Nowa aplikacja pod nazwą CiTTy została uruchomiona miesiąc temu. – Dzięki niej białostoczanie mogą w łatwy, przystępny i wolny od formalności sposób przekazywać nam swoje uwagi dotyczące miasta i dzięki której szybko dostaną odpowiedź lub informację o tym, że zajęliśmy się ich zgłoszeniem. Zależało nam na takiej dwustronnej, płynnej wymianie informacji – mówi Urszula Mirończuk, rzecznik białostockiego ratusza.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas