Reklama

CiTTy dla mieszkańców

Dzięki nowej aplikacji mobilnej białostoczanie szybciej skontaktują się z urzędem, a ich sprawa od razu trafi do właściwego pracownika.

Publikacja: 21.11.2016 23:00

Dzięki aplikacji CiTTy mieszkańcom będzie łatwiej komunikować się z ratuszem.

Dzięki aplikacji CiTTy mieszkańcom będzie łatwiej komunikować się z ratuszem.

Foto: materiały prasowe

To kolejny kanał komunikacji mieszkańców z ratuszem. Poza tym do ich dyspozycji od trzech lat jest infolinia czy profile urzędu na portalach internetowych. Nowa aplikacja pod nazwą CiTTy została uruchomiona miesiąc temu. – Dzięki niej białostoczanie mogą w łatwy, przystępny i wolny od formalności sposób przekazywać nam swoje uwagi dotyczące miasta i dzięki której szybko dostaną odpowiedź lub informację o tym, że zajęliśmy się ich zgłoszeniem. Zależało nam na takiej dwustronnej, płynnej wymianie informacji – mówi Urszula Mirończuk, rzecznik białostockiego ratusza.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama