Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Lublin jest zaśmiecony reklamami. Z danych zebranych przez magistrat wynika, że w mieście jest ponad 3,5 tys. billboardów i kilkadziesiąt tysięcy innych form reklamowych. Wiele z nich ulokowanych jest bez ładu i składu.
W okolicy dworca PKS, na ulicy Narutowicza czy Kunickiego, szyldów i reklam jest tak dużo, że przestały one pełnić swoje funkcje informacyjne. Samowola reklamowa panuje też w okolicach dróg wylotowych z Lublina. Reklamy stoją w pasach zieleni, oblepione są nimi ogrodzenia. Zarząd Dróg i Mostów właścicielom nieleganie postawionych reklam grozi wysokimi karami, ale na groźbach zazwyczaj się kończy. W pierwszym półroczu wszczęto jedynie 35 postępowań w tym zakresie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas