Reklama
Rozwiń
Reklama

Bohater z Wembley

Dla naszego pokolenia nazwa „Wembley” była synonimem jakości, możliwości i talentów polskich piłkarzy – mówi Jan Domarski, 17-krotny reprezentant Polski.
O najsłynniejszej bramce w historii polskiej piłki mówi jej strzelec, który kończy 70 lat.

Publikacja: 16.10.2016 21:00

Jan Domarski, urodzony 28 października 1946 roku w Rzeszowie. 17-krotny reprezentant Polski (1967 –

Jan Domarski, urodzony 28 października 1946 roku w Rzeszowie. 17-krotny reprezentant Polski (1967 – 1974), strzelec dwóch bramek. Dwukrotny mistrz Polski ze Stalą Mielec (1973, 1976). Zawodnik Stali Rzeszów (1961 – 1972 i 1978 – 1979), Stali Mielec (1972 – 1976), Olympique Nimes (1976 – 1978), Resovii (1979 – 1981), Wisły Chicago (1984 – 1985). W ekstraklasie rozegrał 309 meczów i strzelił w nich 90 bramek

Foto: PAP

Rz: Pamięta pan 57. minutę meczu na Wembley?

Jan Domarski: Pamiętam, ale myśli pan, że oprócz nas ktoś to jeszcze pamięta? Dla naszego pokolenia nazwa „Wembley” była synonimem jakości, możliwości i talentów polskich piłkarzy. Dziś to tylko nazwa słynnego stadionu w Londynie. Polska nigdy tam nie wygrała. My byliśmy najbliżej.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama