Reklama
Rozwiń

Szanse rozwoju dają rynki zachodnie

Marketing sportowy był sposobem na budowanie świadomości marki w Europie. Dziś jesteśmy jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek polskich za granicą – mówi Mikołaj Placek, prezes Grupy Oknoplast.

Publikacja: 09.10.2016 22:00

Szanse rozwoju dają rynki zachodnie

Foto: materiały prasowe

Rz: Ruszyliście w tym roku z nową odsłoną salonów w Europie Zachodniej. Jak poza tym przebiega wasza ekspansja na tamtejszych rynkach?

Mikołaj Placek: Grupa skupia trzy brandy, zdobywanie rynku dla każdego z nich wygląda nieco inaczej. Pierwszy – Oknoplast, rozwijamy w trzynastu krajach europejskich za pomocą salonów i biur partnerskich. To segment premium, czyli najwyższej jakości okna innowacyjne. Drugi to Aluhaus, czyli drzwi i okna aluminiowe do domów jednorodzinnych, w tym willi. Trzeci to okna ekonomiczne pod brandem WND. Dla tych dwóch ostatnich marek budujemy odrębną sieć sprzedaży.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Archiwum
Innowacje wkraczają na miejskie przejścia dla pieszych