Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 03:17 Publikacja: 09.10.2016 22:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Ruszyliście w tym roku z nową odsłoną salonów w Europie Zachodniej. Jak poza tym przebiega wasza ekspansja na tamtejszych rynkach?
Mikołaj Placek: Grupa skupia trzy brandy, zdobywanie rynku dla każdego z nich wygląda nieco inaczej. Pierwszy – Oknoplast, rozwijamy w trzynastu krajach europejskich za pomocą salonów i biur partnerskich. To segment premium, czyli najwyższej jakości okna innowacyjne. Drugi to Aluhaus, czyli drzwi i okna aluminiowe do domów jednorodzinnych, w tym willi. Trzeci to okna ekonomiczne pod brandem WND. Dla tych dwóch ostatnich marek budujemy odrębną sieć sprzedaży.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas