Autostrady to jeszcze nie wszystko

Zmiany w infrastrukturze drogowej w szczególnie widoczny sposób przybliżają nas do rozwiniętych krajów zachodniej części Europy. Jeszcze dekadę temu o szybkim przejechaniu z południa kraju do Gdańska czy z Rzeszowa do Poznania można było co najwyżej pomarzyć.

Publikacja: 28.09.2016 22:00

W Ogrodzie Milenijnym będzie po 500 roślin danego gatunku, które m.in. są zagrożone wyginięciem

W Ogrodzie Milenijnym będzie po 500 roślin danego gatunku, które m.in. są zagrożone wyginięciem

Foto: materiały prasowe

Dziś autostrady i drogi ekspresowe stają się czymś zupełnie oczywistym: nierzadko z zaskoczeniem odkrywamy, że na trasie naszej podróży pojawia się nowa ekspresówka, o budowie której nawet nie mieliśmy pojęcia. Pod tym względem dokonaliśmy już cywilizacyjnego skoku i to pomimo faktu, że gęstość sieci szybkich dróg w Austrii czy we Francji jest nieporównanie od polskiej większa. I choć przy autostradach brakuje nam stacji benzynowych, o restauracjach czy motelach nie wspominając, to nadganiamy braki w całkiem przyzwoitym tempie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama