Reklama

Klub sportowy jak przedsiębiorstwo

Warto stawiać na rozwój młodzieży i promować zdrowy styl życia – mówi Grzegorz Nowosadzki, prezes KS Wisła Puławy.

Publikacja: 14.07.2016 22:00

Klub sportowy jak przedsiębiorstwo

Foto: materiały prasowe

Rz: Wisła Puławy awansowała właśnie do I ligi. Kluby z regionu, o bogatszej historii, z dużo większych miast, takie jak Motor Lublin, grają w niższych ligach. Co było kluczem do osiągnięcia historycznego sukcesu?

Grzegorz Nowosadzki: Stabilność i mierzenie sił na możliwości. Obserwujemy to, co się dzieje w polskiej piłce nożnej. Z uwagą śledzę proces licencjonowania klubów do poszczególnych klas rozgrywkowych. Wówczas często dowiadujemy się, że zasłużone kluby z ekstraklasy mają nawet po 40 mln długów. Zastanawiam się jak to się dzieje, że można w ten sposób prowadzić sprawy biznesowe.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama