Reklama
Rozwiń
Reklama

Czas to wróg innowacyjności

Dziś nie wystarczą świetne wyniki z laboratoriów. Sukces jest mierzony liczbą wdrożonych na rynku rozwiązań – mówi Lechosław Ciupik, prezes firmy LfC.

Publikacja: 04.02.2016 20:24

Czas to wróg innowacyjności

Foto: materiały prasowe

Rzeczpospolita: Co oznacza bycie innowacyjnym w XXI wieku?

Lechosław Ciupik: Najważniejsze to znaleźć pasję, której chce się poświęcić, i dążyć do rozwoju. Mierzyć wysoko, konkurować z najlepszymi, zaistnieć w branży, środowisku, w Europie, w świecie! Podstawą sukcesu jest „chcenie”. Do innowacyjnej działalności potrzebna jest interdyscyplinarna wiedza oraz doświadczenie, elastyczność w rozwiązywaniu problemów oraz wyczucie w wytyczaniu kierunków rozwoju.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama