Reklama
Rozwiń

Marki nie zapominają o lokalnych korzeniach

Nie wszystkie pomorskie brandy podkreślają swoje pochodzenie w budowaniu wizerunku i promocji. Jednak wciąż ma ono dla nich duże znaczenie.

Publikacja: 16.11.2015 21:00

Marsz Śledzia, którego wyłącznym partnerem jest spółka Seko, liczy sobie 10 km i prowadzi po Rybitwi

Marsz Śledzia, którego wyłącznym partnerem jest spółka Seko, liczy sobie 10 km i prowadzi po Rybitwiej Mieliźnie na Zatoce Puckiej

Foto: materiały prasowe, Tomek Kamiński TK Tomek Kamiński

– Często powtarzam, że nie wiem, czy udałoby mi się tak pięknie rozwinąć biznes gdzieś indziej niż w Bytowie – mówi Leszek Gierszewski, prezes Druteksu, czołowego producenta okien w Polsce. – Tu mam świetnych ludzi, ekspertów, pierwszoligowych fachowców. To nasz wielki atut.

Dobre, bo polskie

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej