Reklama

Marki nie zapominają o lokalnych korzeniach

Nie wszystkie pomorskie brandy podkreślają swoje pochodzenie w budowaniu wizerunku i promocji. Jednak wciąż ma ono dla nich duże znaczenie.

Publikacja: 16.11.2015 21:00

Marsz Śledzia, którego wyłącznym partnerem jest spółka Seko, liczy sobie 10 km i prowadzi po Rybitwi

Marsz Śledzia, którego wyłącznym partnerem jest spółka Seko, liczy sobie 10 km i prowadzi po Rybitwiej Mieliźnie na Zatoce Puckiej

Foto: materiały prasowe, Tomek Kamiński TK Tomek Kamiński

– Często powtarzam, że nie wiem, czy udałoby mi się tak pięknie rozwinąć biznes gdzieś indziej niż w Bytowie – mówi Leszek Gierszewski, prezes Druteksu, czołowego producenta okien w Polsce. – Tu mam świetnych ludzi, ekspertów, pierwszoligowych fachowców. To nasz wielki atut.

Dobre, bo polskie

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama