Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.06.2025 05:25 Publikacja: 27.07.2015 20:57
Foto: materiały prasowe
Rz: Oceanic jest największym producentem kosmetyków do skóry wrażliwej i alergicznej w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Skąd wziął się pomysł na tę rynkową niszę?
Dorota Soszyńska: To wynik obserwacji rynku oraz światowych badań, które już w latach 80. XX wieku pokazywały rosnący problem alergii na świecie. Pod koniec lat 80. wprowadziliśmy na rynek półtłusty krem antyalergiczny AA, który bez żadnej reklamy i promocji stał się hitem sprzedaży. Po sukcesie tego produktu rozpoczęliśmy prace nad budową unikalnej oferty kosmetyków dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Z tej niszy powstał ogromny segment rynku, na którym jesteśmy zdecydowanym liderem.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas