Aktualizacja: 01.07.2025 06:38 Publikacja: 25.02.2019 06:25
Foto: regiony.rp.pl
Mieszkańcy uważają transport szynowy za coś trwałego. Linie autobusowe znacznie łatwiej jest zlikwidować.
Rozwój komunikacji tramwajowej przekłada się na zachowania transportowe oraz rozwój przestrzenny miast. O ile budowa tramwaju, metra czy kolei podmiejskiej wpływa na wzrost cen nieruchomości, o tyle wyznaczenie nowych linii autobusowych jest neutralne. Psychologicznie więc transport szynowy odbierany jest jako coś trwałego, bo autobus dziś jest, a jutro może go nie być. Ponadto kierowcy chętniej przesiadają się do tramwajów niż autobusów.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Elektromobilność, inteligentne oświetlenie, a teraz smart przejścia dla pieszych to kolejne inicjatywy Tauronu z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas