Reklama
Rozwiń

Można było szybciej i nieco więcej

Publikacja: 29.12.2015 17:51

Można było szybciej i nieco więcej

Foto: Rzeczpospolita

Choć budowa nowych dróg przyniosła w minionej perspektywie 2007–2013 widoczne efekty w całym kraju, w tym również na Mazowszu, trudno nie wyrazić rozczarowania tempem i zakresem niektórych prac. I to tych strategicznych. Przykładem jest warszawski ring: na przeszło 80 kilometrów, jakie będzie liczyć obwodnica okalająca całe miasto, połowa pozostanie w budowie niemal do końca dekady. Co prawda w dobrym czasie udało się zakończyć przebudowę trasy AK, ale druga część południowej obwodnicy Warszawy od węzła Puławska do węzła Lubelska zalicza blisko roczne opóźnienie już na etapie przetargów. Zważywszy, że trasa będzie miała skomplikowany przebieg, z budową najdłuższego w Polsce tunelu pod Ursynowem i linią metra, nowego mostu przez Wisłę i estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym, nie można wykluczyć kolejnych opóźnień.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej