Aktualizacja: 30.06.2025 22:56 Publikacja: 05.07.2016 22:42
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Miasto odetchnie, bo podróżujący tranzytem z północy czy zachodu na południe nie będą już musieli przeciskać się przez centrum, co zajmowało nawet 2 godziny.
Odcinek Stryków-Tuszyn liczy 41 kilometrów, jego budowa kosztowała ponad miliard złotych. Jego pierwszym wykonawcą był Polimex-Mostostal, a po rozwiązaniu kontraktu przez GDDKiA dokończeniem budowy zajęły się Budimex, Strabag i Mota Engil. Wraz z nową trasą udostępniono kierowcom gotowy od 2014 r. fragment S8 między węzłem Łódź Południe na A1 a węzłem Rzgów.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Elektromobilność, inteligentne oświetlenie, a teraz smart przejścia dla pieszych to kolejne inicjatywy Tauronu z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas