Reklama
Rozwiń

Kosztowne odzyskiwanie przestrzeni

Biznes i deweloperzy odczują skutki uchwały krajobrazowej w Krakowie. Ogromny wpływ na rynek lokalny będzie miało wprowadzenie ograniczeń dla reklam.

Publikacja: 12.11.2017 23:30

Ograniczenia związane z umieszczaniem reklam mają chronić przestrzeń miejską Krakowa

Ograniczenia związane z umieszczaniem reklam mają chronić przestrzeń miejską Krakowa

Foto: AdobeStock

Wprowadzenia bezwzględnego zakazu grodzeń w mieście i dopuszczenie umieszczania bannerów i billboardów na pustych ścianach mieszkalnych budynków prywatnych to jedne z najczęściej wskazywanych uwag do projektu uchwały krajobrazowej miasta Krakowa. Wpłynęło ich w sumie 92.

– Mieszkańcy Krakowa w zdecydowanej większości wskazali, że chcą, by z przestrzeni publicznej zostały usunięte reklamy, a ewentualna możliwość lokalizacji nowych nośników reklamowych została poddana ścisłej regulacji. W opinii mieszkańców istotnym problemem komunikacyjnym, utrudniającym korzystanie z przestrzeni, są ogrodzenia powstające dookoła wielorodzinnych budynków mieszkalnych – mówi wiceprezydent Elżbieta Koterba.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku