Trójmiasto zyskuje najwięcej w mediach na piłce nożnej

Gdynia jest miastem, które najwięcej zyskuje marketingowo na tym, że ma klub piłkarski. W ścisłej czołówce miast wygrywających na sporcie jest też Gdańsk.

Publikacja: 09.10.2017 20:30

Trójmiasto zyskuje najwięcej w mediach na piłce nożnej

Foto: Rzeczpospolita

Gdynia dzięki Arce Gdynia „zarobiła” marketingowo w sezonie piłkarskim 2016/2017 5,35 mln zł – oszacowała firma badawcza Pentagon Research. Za nią uplasował się Białystok, ale kolejny był już Gdańsk (3,59 mln zł).

– Te liczby to wartość ekspozycji w mediach, pokazująca, ile miasto Gdynia musiałoby zapłacić telewizjom, by było pokazywane przez taki sam czas jak w trakcie relacji związanych z meczami, w czasie bloków reklamowych – wyjaśniał Adam Pawlukiewicz, odpowiedzialny za badania i rozwój w Pentagon Research, podczas prezentowania tegorocznej edycji raportu z wynikami klubów piłkarskiej Ekstraklasy autorstwa firmy EY.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej