Trójmiasto zyskuje najwięcej w mediach na piłce nożnej

Gdynia jest miastem, które najwięcej zyskuje marketingowo na tym, że ma klub piłkarski. W ścisłej czołówce miast wygrywających na sporcie jest też Gdańsk.

Publikacja: 09.10.2017 20:30

Trójmiasto zyskuje najwięcej w mediach na piłce nożnej

Foto: Rzeczpospolita

Gdynia dzięki Arce Gdynia „zarobiła” marketingowo w sezonie piłkarskim 2016/2017 5,35 mln zł – oszacowała firma badawcza Pentagon Research. Za nią uplasował się Białystok, ale kolejny był już Gdańsk (3,59 mln zł).

– Te liczby to wartość ekspozycji w mediach, pokazująca, ile miasto Gdynia musiałoby zapłacić telewizjom, by było pokazywane przez taki sam czas jak w trakcie relacji związanych z meczami, w czasie bloków reklamowych – wyjaśniał Adam Pawlukiewicz, odpowiedzialny za badania i rozwój w Pentagon Research, podczas prezentowania tegorocznej edycji raportu z wynikami klubów piłkarskiej Ekstraklasy autorstwa firmy EY.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej