Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.07.2025 03:16 Publikacja: 13.06.2017 22:00
Władze Mikołowa wydały do tej pory ponad 180 kart
Foto: shutterstock
W Częstochowie w styczniu wystartowała Częstochowska Karta Mieszkańca, czyli Samorządowy Program Lojalnościowy. Posiadacze tej karty mogą zbierać punkty u lokalnych przedsiębiorców, które mogą późnej wymieniać na atrakcyjne bonusy.
– Głównym celem programu Częstochowskiej Karty Mieszkańca jest nagradzanie mieszkańców za korzystanie z usług lokalnych przedsiębiorców, a także większe związanie ich z miastem. Poprawiła się u nas sytuacja na rynku pracy, chcemy, by studenci czy uczniowie szkół zawodowych po zakończeniu nauki zamieszkali w Częstochowie. Jednym z elementów takiej promocji miasta jest właśnie taka karta – tłumaczy Włodzimierz Tutaj, rzecznik częstochowskiego ratusza. Korzystanie z karty jest bezpłatne, a mieszkańcy miasta mogą przystąpić do programu w dowolnym momencie jego trwania. Aby wyrobić kartę, muszą uzupełnić oświadczenie, okazać dokument potwierdzający tożsamość oraz potwierdzić odbiór karty. Projekt powstał przy współpracy z Grupą Lew, która przygotowała ofertę na użytkowanie terminali do akceptacji kart płatniczych, które jednocześnie służą do obsługi nowego częstochowskiego programu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas