Konfitury z europejskiej Amazonii

Zdrowa polska żywność cieszy się rosnącym powodzeniem na Zachodzie. Dlatego stworzyliśmy markę Matecznik – mówi Bogumił Klimiuk, prezes spółki Constans Group z Hajnówki.

Publikacja: 20.02.2017 22:45

Konfitury z europejskiej Amazonii

Foto: Materiały prasowe

Rz: Trzeba mieć fason i smak, żeby trafić do paryskiej Galerii Lafayette czy londyńskiego Domu Towarowego Harrods. Jak konfitury z Podlasia dotarły na salony?

Bogumił Klimiuk: Nasze produkty są ekskluzywne. Z badań przeprowadzonych wśród klientów wynikało, że dystrybuując je do wielkich sieci, stracimy elitarnych odbiorców, a nie mając mocy produkcyjnych na sprzedaż milionów słoików, nastawiamy się na ofertę premium. Fason słoiczków oraz ręczne etykietowanie i zdobienie nadają konfiturom rangę produktu ekskluzywnego.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont