Aktualizacja: 09.05.2025 16:21 Publikacja: 20.02.2017 22:45
Foto: Materiały prasowe
Rz: Trzeba mieć fason i smak, żeby trafić do paryskiej Galerii Lafayette czy londyńskiego Domu Towarowego Harrods. Jak konfitury z Podlasia dotarły na salony?
Bogumił Klimiuk: Nasze produkty są ekskluzywne. Z badań przeprowadzonych wśród klientów wynikało, że dystrybuując je do wielkich sieci, stracimy elitarnych odbiorców, a nie mając mocy produkcyjnych na sprzedaż milionów słoików, nastawiamy się na ofertę premium. Fason słoiczków oraz ręczne etykietowanie i zdobienie nadają konfiturom rangę produktu ekskluzywnego.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas