Lepsze muszą być stoki i drogi

Małopolska nie narzeka na brak turystów. Tymczasem Zakopane jest zimową stolicą Polski tylko z nazwy. Aby to zmienić, trzeba inwestować.

Publikacja: 14.02.2016 16:42

Popularna „zakopianka” to podręcznikowy przykład reklamowego bałaganu.

Popularna „zakopianka” to podręcznikowy przykład reklamowego bałaganu.

Foto: Fotorzepa, Bartosz Siedlik

Spośród 14 mln osób, które odwiedziły Małopolskę w 2015 r., część trafiła na Podhale. Poza spacerami po górach i dolinach wybierali jazdę na nartach. Tę chęć spędzenia czasu na dwóch deskach widać szczególnie np. w okresie ferii zimowych podczas podróży słynną zakopianką.

Nie tylko Gubałówka

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem