Lepsze muszą być stoki i drogi

Małopolska nie narzeka na brak turystów. Tymczasem Zakopane jest zimową stolicą Polski tylko z nazwy. Aby to zmienić, trzeba inwestować.

Publikacja: 14.02.2016 16:42

Popularna „zakopianka” to podręcznikowy przykład reklamowego bałaganu.

Popularna „zakopianka” to podręcznikowy przykład reklamowego bałaganu.

Foto: Fotorzepa, Bartosz Siedlik

Spośród 14 mln osób, które odwiedziły Małopolskę w 2015 r., część trafiła na Podhale. Poza spacerami po górach i dolinach wybierali jazdę na nartach. Tę chęć spędzenia czasu na dwóch deskach widać szczególnie np. w okresie ferii zimowych podczas podróży słynną zakopianką.

Nie tylko Gubałówka

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej