– Targi spożywcze pozwalają na dotarcie z ofertą do szerszej grupy odbiorców. To także doskonała okazja do zapoznania się z nowościami i innowacjami w branży – mówi Adam Mokrysz, członek zarządu spółki Mokate w Żorach.
Efektem, na który liczą firmy, są także nowe kontrakty, a co za tym idzie – lepsze wyniki finansowe. Wyższej sprzedaży oczekuje aż 94 proc. uczestników tegorocznych targów WorldFood w Warszawie.
Wystawiło się na nich ponad 190 firm z 28 krajów świata, a odwiedziło je ponad 3,3 tys. gości. Nie dziwi więc, że organizatorzy zaplanowali już III edycję WorldFood w 2016 r.
Atrakcji przybywa
Za dwa tygodnie firmy spożywcze zjadą tłumnie na Polagrę do Poznania. Impreza, którą – jak spodziewają się organizatorzy – odwiedzi blisko 70 tys. osób, potrwa do 24 września.
Od kilku już lat tzw. blok Polagra obejmuje Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych Polagra Food, Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych Polagra-Tech oraz Międzynarodowe Targi Gastronomii Polagra Gastro. W ubiegłorocznej edycji Polagry wzięło udział w sumie 1,3 tys. wystawców z 45 krajów świata.