Aktualizacja: 11.05.2025 11:32 Publikacja: 05.07.2015 19:00
Wielka Pętla Wielkopolski to wodna trasa o długości 690 km
Foto: Fotorzepa/Grzegorz Wójcik
Urząd marszałkowski rozpoczął przygotowania do przyjęcia „Strategii rozwoju turystyki w województwie wielkopolskim do 2020 roku”. Poprzedni taki dokument, obejmujący lata 2007–2013, już wygasł.
Zdaniem dyrektor biura Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej Ewy Przydrożny nie należy się spodziewać, że nowa strategia przyniesie zasadnicze zmiany. Prawdopodobnie nadal okrętami flagowymi wielkopolskiej turystyki będą więc dwa produkty – szlak wodny Wielka Pętla Wielkopolski i Szlak Piastowski. – One nas wyróżniają spośród innych regionów w kraju – wyjaśnia Przydrożny.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas