Reklama
Rozwiń
Reklama

Powódź w Polsce: Jakie wnioski powinny wyciągnąć spółki energetyczne?

Tegoroczna powódź na południu Polski prowokuje pytanie, jakie wnioski spółki mogą wyciągnąć na przyszłość.

Publikacja: 22.09.2024 20:40

Tauron Dystrybucja nie oszacował jeszcze strat po powodzi. Są dotychczas wstępnie oszacowane dane sz

Tauron Dystrybucja nie oszacował jeszcze strat po powodzi. Są dotychczas wstępnie oszacowane dane szczątkowe

Foto: Stach Antkowiak/REPORTER

Nasz przegląd rozpoczniemy od epicentrum powodzi, a więc województw dolnośląskiego i opolskiego. To region działalności Tauron Dystrybucja. W krytycznym momencie, w niedzielę 15 września, bez napięcia pozostawało tam ponad 100 tys. klientów spółki. W kolejnych dniach energetycy przywrócili zasilanie zdecydowanej większości z nich, jednak wraz z przesuwającą się falą wody, kolejne dni przynosiły nowe uszkodzenia sieci i konieczność wyłączania infrastruktury.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Z regionów
Tarcze antydronowe. Czy samorządy zbudują je nad miastami?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Z regionów
Fałszerstwo we Wrocławiu? MSWiA zapowiada zmiany w budżetach obywatelskich
Z regionów
W Zakopanem o nowych wyzwaniach dla samorządów
Z regionów
Po Święcie Zmarłych zostają tony śmieci. Za ich utylizację płacą miasta
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Z regionów
Holding Łódź: miliony na inwestycje i oszczędności dla miasta
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama