Reklama
Rozwiń
Reklama

Stare reklamy w nowej odsłonie. Neony stają się wizytówką miast

Kultowe łódzkie neony – rozbierającej i ubierającej się pary oraz symbolu „Społem” – powracają na elewację Centralu. Stare świetlne reklamy wracają w nowym blasku także w innych miastach.

Publikacja: 07.09.2022 14:59

W ubiegłym roku, w ramach przygotowań do Światowego Forum Miejskiego WUF11 Katowice stworzyły Szlak

W ubiegłym roku, w ramach przygotowań do Światowego Forum Miejskiego WUF11 Katowice stworzyły Szlak Neonów

Foto: UM Katowice

„Społem" Spółdzielczy Dom Handlowy „Central" przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi ma już 50 lat. Został otwarty 29 sierpnia 1972 roku. I już na samym początku na jego ścianach pojawiły się dwa neony. Od strony ul. Piotrkowskiej znajdował się symbol „Społem”, a od al. Mickiewicza – para. Niestety, z biegiem lat konstrukcje całkowicie się zużyły, dlatego trzeba było je zdjąć.

Trzy lata temu Central został zmodernizowany. Zwiększono powierzchnię handlową i na nowo ją zaaranżowano. A teraz przyszedł czas na powrót historycznych neonów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Społeczności lokalne
Dwukadencyjność nie jest remedium na problemy samorządności
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Społeczności lokalne
Demografia coraz ważniejsza dla samorządów. „Trudno o tym nie myśleć”
Społeczności lokalne
Wysłuchanie publiczne w sprawie dwukadencyjności pod koniec października
Społeczności lokalne
Dłuższy pobyt dziecka w żłobku? Stolica Śląska daje przykład
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Społeczności lokalne
Ile lat ma rządzić burmistrz lub wójt? „Niezgodne z Konstytucją sztuczne ograniczenia”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama