Reklama

Stare reklamy w nowej odsłonie. Neony stają się wizytówką miast

Kultowe łódzkie neony – rozbierającej i ubierającej się pary oraz symbolu „Społem” – powracają na elewację Centralu. Stare świetlne reklamy wracają w nowym blasku także w innych miastach.

Publikacja: 07.09.2022 14:59

W ubiegłym roku, w ramach przygotowań do Światowego Forum Miejskiego WUF11 Katowice stworzyły Szlak

W ubiegłym roku, w ramach przygotowań do Światowego Forum Miejskiego WUF11 Katowice stworzyły Szlak Neonów

Foto: UM Katowice

„Społem" Spółdzielczy Dom Handlowy „Central" przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi ma już 50 lat. Został otwarty 29 sierpnia 1972 roku. I już na samym początku na jego ścianach pojawiły się dwa neony. Od strony ul. Piotrkowskiej znajdował się symbol „Społem”, a od al. Mickiewicza – para. Niestety, z biegiem lat konstrukcje całkowicie się zużyły, dlatego trzeba było je zdjąć.

Trzy lata temu Central został zmodernizowany. Zwiększono powierzchnię handlową i na nowo ją zaaranżowano. A teraz przyszedł czas na powrót historycznych neonów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Społeczności lokalne
UMP: Samorządy nie są zabetonowane na zmiany personalne
Społeczności lokalne
W 2024 r. ubyło mieszkańców w 80 proc. gmin. Jak demografia zmienia samorządy?
Społeczności lokalne
Olsztyn idzie po tereny gminy Purda. Gmina protestuje, i nie jest sama
Społeczności lokalne
Rosną długi szpitali powiatowych. "Widoczna jest istotna luka finansowa"
Społeczności lokalne
Zabrze szykuje się do przedterminowych wyborów. Znamy prawdopodobną datę
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama