Tajemniczy klient, czyli jak oceniani są urzędnicy

Ankiety wśród mieszkańców czy wysłanie tzw. tajemniczego klienta – tak samorządy badają jakość obsługi mieszkańców w urzędach.

Publikacja: 17.11.2021 18:50

Badania jakości obsługi mieszkańców w urzędach prowadzi się często metodą ankietową

Badania jakości obsługi mieszkańców w urzędach prowadzi się często metodą ankietową

Foto: adobestock

- Najwyższe oceny mieszkańców dotyczą takich kategorii, jak: wygląd i ubiór, uprzejmość, kompetencje, pomaganie i doradzanie, komunikatywność oraz spójność udzielanych informacji. Z kolei obszarem, który wymaga wdrożenia zmian, jest brak odpowiedniej liczby miejsc parkingowych, a w następnej kolejności możliwość komunikowania się z urzędem przez telefon – przyznaje krakowski magistrat.

Napisz w ankiecie, jak zostałeś obsłużony…

Pozostało jeszcze 91% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Społeczności lokalne
Demograficzne problemy polskich samorządów
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Społeczności lokalne
Gotowanie z prezydentem, a może lot balonem? Jak samorządowcy grają z WOŚP
Społeczności lokalne
Mało uczniów, a utrzymanie szkół coraz droższe
Społeczności lokalne
Mimo podwyżek nauczycieli nadal za mało
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Społeczności lokalne
Dobre i złe doświadczenia z urzędów. Co chcieliby zmienić mieszkańcy?
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku