Tajemniczy klient, czyli jak oceniani są urzędnicy

Ankiety wśród mieszkańców czy wysłanie tzw. tajemniczego klienta – tak samorządy badają jakość obsługi mieszkańców w urzędach.

Publikacja: 17.11.2021 18:50

Badania jakości obsługi mieszkańców w urzędach prowadzi się często metodą ankietową

Badania jakości obsługi mieszkańców w urzędach prowadzi się często metodą ankietową

Foto: adobestock

- Najwyższe oceny mieszkańców dotyczą takich kategorii, jak: wygląd i ubiór, uprzejmość, kompetencje, pomaganie i doradzanie, komunikatywność oraz spójność udzielanych informacji. Z kolei obszarem, który wymaga wdrożenia zmian, jest brak odpowiedniej liczby miejsc parkingowych, a w następnej kolejności możliwość komunikowania się z urzędem przez telefon – przyznaje krakowski magistrat.

Napisz w ankiecie, jak zostałeś obsłużony…

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Społeczności lokalne
Olsztyn idzie po tereny gminy Purda. Gmina protestuje, i nie jest sama
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Społeczności lokalne
Rosną długi szpitali powiatowych. "Widoczna jest istotna luka finansowa"
Społeczności lokalne
Zabrze szykuje się do przedterminowych wyborów. Znamy prawdopodobną datę
Społeczności lokalne
Referenda lokalne. Mieszkańcy nie pchali się do urn
Społeczności lokalne
Jak polskie miasta pożegnają papieża Franciszka?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama