Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.07.2025 08:53 Publikacja: 17.11.2021 18:50
Badania jakości obsługi mieszkańców w urzędach prowadzi się często metodą ankietową
Foto: adobestock
- Najwyższe oceny mieszkańców dotyczą takich kategorii, jak: wygląd i ubiór, uprzejmość, kompetencje, pomaganie i doradzanie, komunikatywność oraz spójność udzielanych informacji. Z kolei obszarem, który wymaga wdrożenia zmian, jest brak odpowiedniej liczby miejsc parkingowych, a w następnej kolejności możliwość komunikowania się z urzędem przez telefon – przyznaje krakowski magistrat.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Władze Olsztyna przygotowują wniosek do wojewody warmińsko-mazurskiego w sprawie poszerzenia obszaru miasta kosz...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Ponad połowa szpitali powiatowych ma długi, których termin spłaty już minął. Większość placówek ma kłopoty finan...
Przedterminowe wybory na prezydenta Zabrza mogą się odbyć 10 sierpnia. Na razie komisarzem w mieście jest Ewa We...
Nie doszło do odwołania burmistrza i Rady Miejskiej w Nysie, a radni gminy Górno pod Kielcami nie stracą mandató...
Flagi przepasane kirem, a w niektórych miastach zostaną całkowicie zdjęte. Specjalne żałobne melodie z ratuszowe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas