Aktualizacja: 11.05.2025 14:08 Publikacja: 17.11.2021 18:50
Badania jakości obsługi mieszkańców w urzędach prowadzi się często metodą ankietową
Foto: adobestock
- Najwyższe oceny mieszkańców dotyczą takich kategorii, jak: wygląd i ubiór, uprzejmość, kompetencje, pomaganie i doradzanie, komunikatywność oraz spójność udzielanych informacji. Z kolei obszarem, który wymaga wdrożenia zmian, jest brak odpowiedniej liczby miejsc parkingowych, a w następnej kolejności możliwość komunikowania się z urzędem przez telefon – przyznaje krakowski magistrat.
Nie doszło do odwołania burmistrza i Rady Miejskiej w Nysie, a radni gminy Górno pod Kielcami nie stracą mandató...
Flagi przepasane kirem, a w niektórych miastach zostaną całkowicie zdjęte. Specjalne żałobne melodie z ratuszowe...
50 mln zł mają w tym roku otrzymać samorządy na dostosowanie małych szkól do potrzeb lokalnych społeczności. W t...
Funkcjonują już od kilkunastu lat i wiele wymaga gruntownej modernizacji. Część samorządów ma też problemy z sąs...
Z jedenastu samorządowych postulatów dotyczących zmian w finansowaniu i organizacji oświaty rząd zgodził się na...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas