Krynica polubiła misski, wino i kabarety

Już nie tylko Jan Kiepura i narty, ale też Miss Polski i koncerty współczesnych gwiazd estrady mają przyciągać turystów.

Publikacja: 06.02.2015 12:54

Krynica zmienia wizerunek, bo chce przyciągnąć jeszcze więcej turystów

Krynica zmienia wizerunek, bo chce przyciągnąć jeszcze więcej turystów

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Najsłynniejsze uzdrowisko Małopolski ma nowy pomysł na promocję. Już prawie 50 lat organizuje festiwal imienia słynnego przedwojennego tenora, który tu miał swój jedyny dom w Polsce.

Teraz Krynica-Zdrój chce być kojarzona nie tylko z muzyką poważną, kuracjuszami i ośrodkiem narciarskim. Tej zimy przyciąga turystów także rozrywką. Przez sześć tygodni w odnowionej Pijalni Głównej odbywają się koncerty. Lista artystów jest długa: IRA, Kult, Mela Koteluk, Dżem, Happysad, Perfect, Coma, Lady Punk, Jamal, Sylwia Grzeszczak, Dawid Kwiatkowski, Kamil Bednarek.

Pozostało 81% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Materiał partnera
Nowa trakcja turystyczna Pomorza Zachodniego
Materiał partnera
Dolny Śląsk mocno stawia na turystykę
Regiony
Samorządy na celowniku hakerów
Materiał partnera
Niezależność Energetyczna Miast i Gmin 2024 - Energia Miasta Szczecin
Regiony
Nie tylko infrastruktura, ale też kultura rozwijają regiony
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?