W lipcu uruchomiła ją firma Saur Neptun Gdańsk. – Dzięki niej nasi klienci na bieżąco będą informowani o naszych aktywnościach – mówi Magdalena Rusakiewicz, rzecznik prasowy spółki.
SNG ma kilka kanałów kontaktu z klientami, jak Biuro Obsługi Klienta, eBOK, infolinia, telefony alarmowe, Facebook czy Twitter. Jednak w lipcu firma postanowiła uruchomić kolejny: aplikację „SNG Twoje wodociągi”.
– Bardzo zależy nam na szybkich i skutecznych kontaktach z klientami, a dzięki stworzeniu specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne będą oni mieli taką możliwość 24 godziny na dobę przez cały tydzień – tłumaczy Magdalena Rusakiewicz. W aplikacji użytkownicy znajdą takie działy, jak najważniejsze wydarzenia związane z SNG, występujące awarie, jakość wody, terminy i zakresy prac planowych, jakość wody w kąpieliskach (Eko-plaża), cennik usług czy możliwość zgłaszania awarii. Poza tym użytkownicy otrzymywać będą powiadomienia o pojawiających się nowych informacjach z zakresu aktualności, jakości wody w kąpieliskach, planowych wyłączeniach i awariach.
– Wszystkie informacje prezentowane w aplikacji pobierane są online z serwerów SNG, dzięki czemu użytkownik zawsze dysponuje najbardziej aktualną informacją – zapewnia przedstawicielka firmy.