Reklama
Rozwiń
Reklama

Dyskusja o handlu i inwestycjach

Eksport jest motorem rozwoju lubelskich przedsiębiorstw, ale ważne jest wsparcie marketingowe ze strony samorządu województwa – zgodzili się uczestnicy konferencji „Export-Invest Lubelskie”.

Publikacja: 13.04.2017 21:30

Liczba lokalnych eksporterów i wartość eksportu z regionu rośnie (stanowi ok. 2 proc. sprzedaży zagranicznej Polski). W latach 2012–2015 poziom eksportu wzrósł o 14,5 proc. Ponad połowę sprzedaży stanowią wyroby przemysłu elektromaszynowego i chemicznego. – Mitem jest więc stawianie naszego regionu w gronie eksporterów jedynie produktów rolnych. Ponad jedna trzecia produktów lubelskiego trafia do Niemiec i Wielkiej Brytanii, przy wysokiej dynamice wzrostu rok do roku u obu partnerów – mówi Artur Habza, dyrektor departamentu gospodarki i współpracy zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Reklama
Reklama