Aktualizacja: 01.07.2025 00:34 Publikacja: 08.09.2019 16:50
Projektem ustawy ws. utworzenia Łódzkiego Związku Metropolitalnego w lutym ma zająć się na posiedzeniu plenarnym Senat
Foto: AdobeStock
Chociaż czas dużych kampanii wizerunkowych polskich miast już się skończył – wraz z unijnymi funduszami na ten cel – to w ostatnich latach dobra koniunktura gospodarcza zachęca władze samorządowe do zwiększania budżetów na promocję. Jak wynika z udostępnionej „Rzeczpospolitej” analizy portalu marketingmiejsca.com, w minionym roku łączne wydatki promocyjne 18 miast wojewódzkich zwiększyły się o ponad dwie piąte, do niemal 202 milionów złotych. Do tego wzrostu mogły się przyczynić wybory samorządowe – kampanie wyborcze, w których wielu przedstawicieli lokalnych władz walczyło o reelekcję, sprzyjały „dopieszczaniu” mieszkańców także poprzez organizację różnych imprez kulturalnych, rozrywkowych czy sportowych.
Warszawa będzie jednym z pierwszych dużych miast w Polsce, które będzie miało własne magazyny energii produkowan...
Władze miast i gmin mogą, a nawet muszą, same zadbać o bezpieczeństwo społeczności lokalnych oraz odporność na r...
Ponad 15,7 mln Polaków mieszka w samorządach, które są ponadprzeciętnie odporne na cztery główne współczesne zag...
Niedostateczne pieniądze i nieczytelne przepisy, to dwa główne problemy, z jakimi borykają się samorządy, opieku...
Choć do rozpoczęcia wakacji zostało jeszcze kilka dni, to większość basenów odkrytych i kąpielisk działa już nor...
Doskonała wiadomość dla mieszkańców i turystów: po 25 latach kolej wraca do stolicy Karkonoszy. To symboliczne o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas