Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa strategia POT uwzględni rolę przedsiębiorców

Promocja turystycznych walorów Polski musi się odbywać przy współpracy na szczeblu lokalnym, regionalnym i centralnym. Trwają prace nad jej strategicznymi założeniami.

Publikacja: 30.05.2023 12:05

Promując kraj, trzeba pogodzić interesy różnych regionów

Promując kraj, trzeba pogodzić interesy różnych regionów

Foto: Shutterstock

Na jakich rynkach się promować? Na co stawiać? Na jakie regiony, miasta czy produkty? I wreszcie – co zrobić, by działania lokalne i regionalne oraz inicjatywy podejmowane na szczeblu centralnym nie tylko się nie rozmijały, ale dawały efekt synergii? W Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) trwają prace nad dokumentem próbującym odpowiedzieć na te pytania i proponującym konkretne rozwiązania. Obecnie jest on konsultowany.

Projekt strategii zarządzania zintegrowaną komunikacją marketingową marki turystycznej Polski w perspektywie roku 2030 został przygotowany na zlecenie POT przez dr. Bartłomieja Walasa, dziekana Wydziału Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej, byłego wieloletniego wiceprezesa POT. – Mówiąc o tej strategii, położyłbym nacisk na słowo „zintegrowana” – mówi Walas. – Nakreślone zostały w nim m.in. ramy, w jakich w aspekcie komunikacyjnym mogłaby się odbywać współpraca regionalnych organizacji turystycznych (ROT), lokalnych organizacji turystycznych (LOT) oraz POT. W projekcie została też oczywiście uwzględniona rola przedsiębiorców – wyjaśnia.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Warto zobaczyć
Jesienią miasta przyciągają sztuką
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Warto zobaczyć
Unijne pieniądze pomagają błyszczeć turystycznym atrakcjom
Warto zobaczyć
Festiwal Wschód Kultury startuje wkrótce w Rzeszowie, Lublinie i Białymstoku
Warto zobaczyć
Gdynia tętni sztuką w wakacje. Liczy się nie tylko muzyka
Warto zobaczyć
Niemal milion podróżnych na wąskich torach
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama