Reklama

Nowa strategia POT uwzględni rolę przedsiębiorców

Promocja turystycznych walorów Polski musi się odbywać przy współpracy na szczeblu lokalnym, regionalnym i centralnym. Trwają prace nad jej strategicznymi założeniami.

Publikacja: 30.05.2023 12:05

Promując kraj, trzeba pogodzić interesy różnych regionów

Promując kraj, trzeba pogodzić interesy różnych regionów

Foto: Shutterstock

Na jakich rynkach się promować? Na co stawiać? Na jakie regiony, miasta czy produkty? I wreszcie – co zrobić, by działania lokalne i regionalne oraz inicjatywy podejmowane na szczeblu centralnym nie tylko się nie rozmijały, ale dawały efekt synergii? W Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) trwają prace nad dokumentem próbującym odpowiedzieć na te pytania i proponującym konkretne rozwiązania. Obecnie jest on konsultowany.

Projekt strategii zarządzania zintegrowaną komunikacją marketingową marki turystycznej Polski w perspektywie roku 2030 został przygotowany na zlecenie POT przez dr. Bartłomieja Walasa, dziekana Wydziału Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej, byłego wieloletniego wiceprezesa POT. – Mówiąc o tej strategii, położyłbym nacisk na słowo „zintegrowana” – mówi Walas. – Nakreślone zostały w nim m.in. ramy, w jakich w aspekcie komunikacyjnym mogłaby się odbywać współpraca regionalnych organizacji turystycznych (ROT), lokalnych organizacji turystycznych (LOT) oraz POT. W projekcie została też oczywiście uwzględniona rola przedsiębiorców – wyjaśnia.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Warto zobaczyć
Jesienią miasta przyciągają sztuką
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Warto zobaczyć
Unijne pieniądze pomagają błyszczeć turystycznym atrakcjom
Warto zobaczyć
Festiwal Wschód Kultury startuje wkrótce w Rzeszowie, Lublinie i Białymstoku
Warto zobaczyć
Gdynia tętni sztuką w wakacje. Liczy się nie tylko muzyka
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Warto zobaczyć
Niemal milion podróżnych na wąskich torach
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama