Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 08:31 Publikacja: 30.05.2022 15:13
Kampania „Zakopane - dobre eMOCje” ma pokazać inne oblicze kurortu. Jej inauguracja odbyła się jednak nie w samym Zakopanem, ale na drugim krańcu Polski - w Sopocie
Foto: Fotorzepa/Piotr Wittman
Właśnie ruszyła kampania „Zakopane - dobre eMOCje”, która ma pokazać inne oblicze kurortu. Jej inauguracja odbyła się jednak nie w samym Zakopanem, ale na drugim krańcu Polski - w Sopocie.
- Sopot i Zakopane to miasta partnerskie. Słowo „partnerskie” nie do końca oddaje nasze relacje, bo zwrot ten jest przecież zbyt urzędowy. A my mówimy o przyjaźni, która nas łączy – wyjaśnia wybór miejsca Agnieszka Nowak - Gąsienica, zastępca burmistrza Zakopanego. - Nie ma między nami rywalizacji, jest wręcz przeciwnie. Mamy wspólne projekty, wspólne szkolenia, wymieniamy się doświadczeniami. W obydwu miastach wiodącą gałęzią gospodarki jest turystyka i chociażby dzięki temu mamy wiele wspólnych tematów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nowy kulturalny sezon zaczął się lawiną różnorodnych wystaw – w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Toruniu.
Energylandia, Kopalnia Soli w Wieliczce, czy „nieśmiertelne” Tatry z Zakopanem należą do najpopularniejszych atr...
Festiwal jest jednym z najciekawszych kulturalnych wydarzeń lata. Przestrzenią międzykulturowego dialogu, na któ...
Gdynia to miasto, które stawia na kulturę. Rozpoczyna wakacje z Open’erem, zaprasza na Letnią Scenę w Orłowie i...
Rusza sezon turystycznych kolei wąskotorowych. W ubiegłym roku przewiozły one prawie 918 tys. pasażerów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas