Aktualizacja: 09.05.2025 14:19 Publikacja: 30.05.2022 15:13
Kampania „Zakopane - dobre eMOCje” ma pokazać inne oblicze kurortu. Jej inauguracja odbyła się jednak nie w samym Zakopanem, ale na drugim krańcu Polski - w Sopocie
Foto: Fotorzepa/Piotr Wittman
Właśnie ruszyła kampania „Zakopane - dobre eMOCje”, która ma pokazać inne oblicze kurortu. Jej inauguracja odbyła się jednak nie w samym Zakopanem, ale na drugim krańcu Polski - w Sopocie.
- Sopot i Zakopane to miasta partnerskie. Słowo „partnerskie” nie do końca oddaje nasze relacje, bo zwrot ten jest przecież zbyt urzędowy. A my mówimy o przyjaźni, która nas łączy – wyjaśnia wybór miejsca Agnieszka Nowak - Gąsienica, zastępca burmistrza Zakopanego. - Nie ma między nami rywalizacji, jest wręcz przeciwnie. Mamy wspólne projekty, wspólne szkolenia, wymieniamy się doświadczeniami. W obydwu miastach wiodącą gałęzią gospodarki jest turystyka i chociażby dzięki temu mamy wiele wspólnych tematów.
Szlaki żeglugowe zostały właśnie otwarte, ale poziom wody jest w tym roku wyjątkowo niski.
Choć do wakacji zostało jeszcze niemal dwa miesiące, to w niektórych miastach już ruszają linie turystyczne prze...
Do najbardziej oczekiwanych wydarzeń początku 2025 roku należy „Wystawa niestała. 4 × kolekcja”, która zostanie...
W regionie odbył się kongres poświęcony dostępności w turystyce społecznej. Ukazał się także album „Dolny Śląsk...
Po 17 latach od rozebrania Palmiarni w Ogrodzie Botanicznym we Wrocławiu zostanie ona odbudowana. Podpisano stos...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas