Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 07:41 Publikacja: 30.05.2022 15:13
Kampania „Zakopane - dobre eMOCje” ma pokazać inne oblicze kurortu. Jej inauguracja odbyła się jednak nie w samym Zakopanem, ale na drugim krańcu Polski - w Sopocie
Foto: Fotorzepa/Piotr Wittman
Właśnie ruszyła kampania „Zakopane - dobre eMOCje”, która ma pokazać inne oblicze kurortu. Jej inauguracja odbyła się jednak nie w samym Zakopanem, ale na drugim krańcu Polski - w Sopocie.
- Sopot i Zakopane to miasta partnerskie. Słowo „partnerskie” nie do końca oddaje nasze relacje, bo zwrot ten jest przecież zbyt urzędowy. A my mówimy o przyjaźni, która nas łączy – wyjaśnia wybór miejsca Agnieszka Nowak - Gąsienica, zastępca burmistrza Zakopanego. - Nie ma między nami rywalizacji, jest wręcz przeciwnie. Mamy wspólne projekty, wspólne szkolenia, wymieniamy się doświadczeniami. W obydwu miastach wiodącą gałęzią gospodarki jest turystyka i chociażby dzięki temu mamy wiele wspólnych tematów.
Gdynia to miasto, które stawia na kulturę. Rozpoczyna wakacje z Open’erem, zaprasza na Letnią Scenę w Orłowie i...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Rusza sezon turystycznych kolei wąskotorowych. W ubiegłym roku przewiozły one prawie 918 tys. pasażerów.
Ma już 20-letnią tradycję, a z roku na rok bierze w niej udział coraz więcej placówek. Jest też coraz więcej atr...
Nie tylko zabytki, ale też nowe, popularne inwestycje infrastrukturalne czy ciekawe imprezy plenerowe przyciągaj...
Nowe wystawy przyciągają niepowtarzalną scenerią, tematami i wielkimi nazwiskami.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas