Aktualizacja: 11.05.2025 12:55 Publikacja: 09.03.2023 13:53
Foto: Bloomberg
Przed ich zakończeniem żadne nowe projekty w tym zakresie nie będą wdrażane. Ewentualne zmiany wprowadzane będą sukcesywnie po 2024 roku przy uwzględnieniu opinii pieszych, rowerzystów i kierowców.
Projekt stref Tempo 30 porządkuje dotychczasowe działania i wskazuje perspektywy rozwoju sieci ulic o ruchu uspokojonym. Warto jednak podkreślić, że będzie się to odbywało stopniowo i nadal zawsze w dialogu z warszawiakami i warszawiankami. Najważniejszym celem uspokajania ruchu na mniejszych ulicach jest zwiększanie bezpieczeństwa – przede wszystkim pieszych.
Po ponad 30 latach przerwy do niemal 60-tysięcznej Łomży w przyszłym roku mają wrócić pociągi pasażerskie. Ale i...
Majówka przyniosła mieszkańcom Szczecina droższe bilety miejskiej komunikacji. Przeszło 40-procentowa podwyżka m...
Regionalni przewoźnicy chcą w majowy weekend zachęcić do podróży koleją. Oferują tańsze bilety i dodatkowe połąc...
Poznańskie firmy mogą przetestować rower cargo w swojej codziennej działalności. Bez opłat i bez zobowiązań, w r...
17 kwietnia w klubie sportowym Baszta, a tydzień później na placu Inwalidów czy przy Nowohuckim Centrum Kultury,...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas